متن کامل پیام "ابوالقاسم دهقان" به شرح زیر است:
حضور چشمگير و وصف ناپذير شما مردم شريف، متدين، ولايتمدار و وفادار به اسلام و انقلابي شهرستان تفت همگام با مردم سراسر كشور در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بار ديگر اقتدار نظام جمهوري اسلامي را به رخ دنيا كشاند.
 درود بر این همه همت والا و سترگ و آفرین بر شما مردم فهیم و آزاده و دوراندیش که به نداي رهبرمعظم انقلاب اسلامي به صحنه آمده و حماسه اي ديگر آفريديد و به وظیفه ملی خویش، باشکوه پاسخ گفتید و تکلیف و حق همیشگی خویش را در روزی که روز درخشندگی سرزمین ایران بود ؛ با عظمت و زیبایی خاصی به جهان و جهانیان نشان دادید. شما مردم عزیز با این حركت انقلابی، روح مقدس امام راحل(ره) و ارواح طیبه شهدا و دل رهبر معظم انقلاب را شادكردید و نام آنان را سرافراز ساختید.
خدای بزرگ را سپاس گفته وبا قدردانی از همه برگزار کنندگان انتخابات اعم از اعضاي ستاد انتخابات شهرستان،اعضای هیئت اجرایی شهرستان، بخشداران، هیات نظارت و بازرسی، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و طرفداران آنان، رسانه های گروهی، خبرگزاری هاو همه عوامل انتظامی و امنیتی که با تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزی مقدمات برگزاری چنین انتخابات باشکوه و پر شوری در شهرستان را فراهم کردند، صمیمانه تقدیر وتشکر نموده و به منتخب محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمين سيد جلال يحيي زاده تبریک عرض می نمایم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا